Kako koristiti Instagram za promociju svoje djelatnosti?
Društvene su mreže malim poduzetnicima osobito privlačan način samopromocije i komunikacije sa svojom ciljnom publikom. Kako ovladati društvenim mrežama i na optimalan način ih iskoristiti za razvoj vlastitog poslovanja, još je jednom objasnio Ilija Brajković mnogim zainteresiranim polaznicima edukacije Korištenje društvenih mreža u poslovanju.
Kod društvenih mreža bitno je poznavati svoju ciljanu skupinu. Na početku trebamo znati kome se uopće obraćamo, njegove motivacije, brige i probleme, ciljeve i prepreke te kanale koje koriste za interakciju. S obzirom za to, kreiramo svoju strategiju na društvenim mrežama.
U posljednje vrijeme svjedočili smo rastu popularnosti Instagrama. Pa, što je Instagram?
Instagram je druga najveća društvena mreža na kojoj se sve vrti oko slika i vizualnog sadržaja. S obzirom na to, izuzetno je pogodna za kreativne djelatnosti i turizam koje na ovoj mreži mogu pokazati svoj puni potencijal. No, Instagram ima i poneke nedostatke – na primjer, ne mogu se umetati linkovi.
Što raditi na Instagramu?
Neki od Ilijinih savjeta su:
- organizirajte nagradne natječaje!
- ponudite raznolikost sadržaja (kao i na Facebooku)
- kažite hvala! – klijentima, zaposlenicima…
- objavljujte najave, novosti i aktivnosti (edukacije, promocije…)
- budite redoviti!
- razmislite o brand ambasadorima!
Kako optimizirati Instagram?
- zapratite profile koji prate konkurenciju!
- ključne riječi = # (max 30)
- najviše komentara na objavu dogodi se u prvih 6 sati, ali vijek trajanja ide i do 13 sati (kvaliteta VS kvantiteta)
- 138 znakova – prosječna objava – „keep it short and simple”
- @ u tekstu povećava angažman korisnika i do 56%!
- lokacija povećava angažman i do 79%!
Predavanje je vrlo zanimljivo jer je proširilo moje web znanje koje je do sada bilo skromno, naučila sam mnoštvo novih pojmova koje će mi sigurno koristiti i u poslu i u društvenom životu, pa i u komunikaciji s mojim najbližima!”
– izjavila je Biserka Čonkaš, polaznica predavanja.