Kako koristiti Facebook oglašavanje?
Na još jednom od predavanja “Korištenje društvenih mreža u poslovanju” Ilija Brajković iz agencije Kontra našim polaznicima je prezentirao prednosti koje društvene mreže nose za poslovanje. Osim značaja društvenih mreža, polaznici su dobili uvid u funkcioniranje sustava oglašavanja na društvenim mrežama, a naglasak je bio na sustavu oglašavanja na dominantnoj društvenoj mreži u Hrvata – Facebooku.
Društvene mreže danas su za većinu brendova idelan kanal za povezivanje s kupcima. No, da bi se povezali s kupcima, potrebno je da oni uopće dođu u kontakt s određenom Facebook stranicom. Odličan alat za to nudi Facebook putem vlastitog sustava oglašavanja.
Facebook oglašavanje nudi odličan sustav targetiranja. Naime, svi na Facebooku dobrovoljno odaju svoje informacije koje poduzetnicima mogu koristiti kod dosezanje baš određene ciljne skupine. Tako se naši oglasi mogu targetirati po godinama, spolu, lokacijama, interesima, jezicima i još mnogim drugim stvarima.
Oglašavati možemo praktički sve, samo moramo znati što želimo time postići.
No, kako krenuti kod kreiranja Facebook oglasa? Ilija savjetuje:
- memorirajte Ad Guidelines (smjernice za izradu oglasa);
- prvo razmislite o cilju oglašavanja;
- prema cilju, odaberite metodu oglašavanja;
- kreirajte više kampanja, ad setova, oglasa;
- mjerite i računajte i
- konstantno optimizirajte!
Na temelju primjera iz prakse polaznici su dobili uvid u funckioniranje Facebook oglašavanja, ali i u funkcioniranje ostalih društvenih mreža poput Instagrama, Twittera i Snapchata.
Lidija Mikluš, polaznica ove edukacije zaključila je:
U mom poslovanju na red je došlo i ozbiljno razmišljanje o oglašavanju na društvenim mrežama. Predavanje mi je dalo uvid u to što, kako, gdje i zašto, i pomoglo mi da iskoristim neke opcije za koje nisam ni znala da postoje!”,
dok je Natalija Nikolić, također polaznica edukacije, izjavila:
Predavanje je bilo vrlo interesantno sa mnogo praktičnih primjera, a predavač je bio odličan!”.