Kako koristiti ChatGPT u SEO optimizaciji?

Nije tajna da je u online svijetu SEO optimizacija od izuzetne važnosti. Kako što bolje pozicionirati svoju tvrtku na internetskim tražilicama te kako koristiti alate umjetne inteligencije za tu svrhu saznali smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Napredna SEO radionica.
ChatGPT je alat umjetne inteligencije temeljen na GPT-4 tehnologiji, a razvila ga je tvrtka OpenAI. Fokusira se na prirodnu konverzaciju i generiranje teksta te je idealan za zadatke razumijevanja jezika i učenja.
Koje su prednosti, a koji nedostaci ChatGPT-a?
Prema Siniši, prednosti ChatGPT-a su sljedeće:
- odličan za kreativno generiranje sadržaja – ChatGPT može generirati sadržaj optimiziran za ključne riječi koji je ujedno prilagođen potrebama ciljne publike,
- mogućnost API integracije za poslovne aplikacije – kroz API integraciju ChatGPT se može koristiti za automatizaciju raznih poslovnih funkcija poput korisničke podrške (chatbotovi) i tako dalje,
- popularnost i široka primjena – jedan je od najprepoznatljivijih alata u industriji i može se koristiti u raznim sektorima.
Ipak, Siniša navodi i određene nedostatke ChatGPT-a, a to su prvenstveno ograničeno pretraživanje u stvarnom vremenu te potrebna prilagodba za specifične zadatke.
Koristite ChatGPT za brainstorming ideja za projekte, za pisanje članaka, blogova i kreativnih sadržaja, za rješavanje problema i učenje i automatizaciju korisničke podrške“,
preporučuje Siniša.
Na edukaciji su se polaznici upoznali i s ostalim alatima umjetne inteligencije poput Perplexity i Gemini koji im također mogu pomoći u SEO optimizaciji.
Izvrstan predavač, opravdao je svoj epitet demistifikatora. Nesebično dijeli tajne zanata. Predlaže, upućuje i educira. Iznimno sam zadovoljna! 5+ za g. Sinišu!“,
zaključak je jednog od prisutnih polaznika.