Kako izgleda prodajni proces?
Kako uspješno prodati svoj proizvod ili uslugu, pitanje je koje si postavljaju mnogi poduzetnici. No odgovore na pitanja iz ovog spektra znala je Snježana Kupres, a svoje znanje o fazama prodajnog procesa podijelila je s polaznicima edukacije Prodaja za 5.
Prodaja je proces, a najčešće se manifestira u obliku razgovora u kojem postižemo da netko prihvati našu ideju, proizvod ili uslugu. No da bi se to dogodilo, potrebne su nam određene prodajne vještine, kao i poznavanje prodajnog procesa.
Koje su faze prodajnog procesa?
Prodajni proces se sastoji od određenih faza za obje strane. S prodavačeve strane, riječ je o identificiranju potencijalnog klijenta, povezivanju s njim, istraživanju njegovih interesa te na kraju savjetovanjem s ciljem prodaje proizvoda ili usluga.
S kupčeve strane, riječ je o osvještavanju mogućnosti, razmatranju mogućnosti kupnje te na kraju o odluci o kupnji. Grafički je to prikazano na sljedećoj slici:
Predavanje je veoma korisno i zanimljivo! Pregršt informacija i vježbi koje će nam pomoći u daljnjoj suradnji i prodaji. Sve pohvale predavačici!”,
komentirao je Marko Gavran, polaznik ovog predavanja.