Kako istražiti tržište putem Google alata?
U današnje doba više surfamo, nego spavamo. Kako se snaći u„digitalnoj džungli“ i kako brzo i jednostavno istražiti konkurenciju i tržište otkrio nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
Čak 90% sadržaja na internetu je kreirano u posljednje dvije godine, a dnevno nas ‘napada’ čak 6.000-10.000 oglasnih poruka. To znači da naše oglasne poruke moraju biti dobro oblikovane i usmjerene na prave kupce.
Kako istražiti tržište putem Google alata?
Kako bismo se znali istaknuti na sve zahtjevnijem tržištu, važno je prethodno to tržište istražiti, a u tome nam mogu pomoći Google alati.
Miroslav pritom preporučuje sljedeće alate:
- Google Trends – besplatan alat putem kojeg možemo istraživati trendove,
- Google ASO (Advanced Search Operators) – možemo koristiti posebne naredbe kako bismo pretražili Internet (npr. site:*.hr – pretraži sve domene koje završavaju na .hr),
- Google Alerts – obavještavaju nas kada se na internetu pojave stranice s ključnim riječima od našeg interesa,
- Google CNLP (Google Cloud Natural Language Processor) – pomoću ovog alata možemo analizirati tekstove na web stranicama te njihov sentiment. Popravimo li sentiment score web stranice, prodajemo više!
Na ovoj edukaciji polaznici su se upoznali s mogućnostima digitalnog marketinga te dostupnim Googleovim alatima za razvoj poslovanja.
Sve pohvale za predavača Miroslava Vargu, zanimljivo i puno poučnih informacija za dalje!“,
komentar je jednog polaznika.