Kako istražiti tržište?
U poduzetništvu je bitno poznavati svoje kupce. Postoji više kategorija kupaca, a kako doći do onog idealnog imali smo priliku učiti od Vanje Andrića na edukaciji Tko je moj idealni kupac?.
Prodavati onima za koje znaš da žele pričati s tobom puno je učinkovitije nego smetati strancima!“,
citat je Setha Godina kojim je Vanja započeo predavanje.
U poduzetništvu je bitno znati na koji način komunicirati s njima da oni razumiju i prepoznaju našu ponudu. Tu nam nastupa istraživanje tržišta.
Kako istražiti tržište?
Istraživanje tržišta je često zanemareno od strane poduzetnika, no ono nam daje važne uvide u skupine ljudi kojima se obraćamo i njihovu psihologiju.
Kako bismo razumjeli svoje kupce, Vanja nam savjetuje istražiti sljedeće:
- Koji je problem koji rješavamo?
- Kakvo rješenje nudimo?
- Zadovoljavamo li potrebu ili želju?
- Što zapravo znamo?
- Kako smanjiti rizik?
- Tko je naša publika?
- Kako potvrditi pretpostavke o našoj publici?
- Gdje su naši kupci? Koliko ih ima? Koliko su nam dostupni?
Uspješna tvrtka će na temelju ovih informacija razviti jedinstvenu ponudu kojom može zadovoljiti jedinstvenu potrebu svojih (idealnih) kupaca.
Vanja na vrlo razumljiv način nesebično dijeli svoje znanje i alate koji su mu pomogli u poslu. Tema je vrlo zanimljiva! Pola stvari koje sam čula na edukaciji nisu mi bile ni u peti. Hvala Vanji i Plavom timu!“,
dojmovi su s predavanja jednog od prisutnih polaznika.