Kako dokazati troškove u vezi samozapošljavanja?
Tema još jednog grupnog savjetovanja u Plavom uredu bilo je samozapošljavanje. Savjetovanje je vodila Tamara Didak, a ovaj puta smo se osvrnuli na dokazivanje određenih troškova u vezi samozapošljavanja nadležnoj instituciji.
Dokazi o plaćenim troškovima dostavljaju se uz Izvješće o namjenskom utrošku potpore male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja.
Za većinu troškova koji se tiču kupnje opreme, tehnike, materijala i slično od drugog poslovnog subjekta potrebno je dostaviti račun izdan na ime poslovnog subjekta samozaposlene osobe te izvod na kojem je vidljivo provedeno plaćanje. Oprema može biti nabavljena i u inozemstvu uz istu dokaznu dokumentaciju.
S obzirom na vrstu troška razlikujemo:
- troškove doprinosa,
- troškove prostora,
- troškove vozila, edukacija, knjigovodstvene usluge te upisnine u odgovarajuće registre.
Svi troškovi moraju biti plaćeni transakcijski, dakle putem računa poslovnog subjekta, i vidljivi na izvodima s poslovnog računa.
Troškovi plaćeni gotovinom, izuzev troškova registracije poslovnog subjekta, neće se smatrati prihvatljivima. Iznosi računa se priznaju bez PDV-a.
Oduševljen sam grupnim savjetovanjem, dalo mi je odgovore na mngoa pitanja. Dodatno bih pohvalio djelatnice koje su pune ljubaznosti, znanja i pristupačnosti!”,
izjavio je Marin Prižmić, polaznik ove edukacije.