Kako do uspješnog poslovnog modela?
Većina poduzeća propada zbog nedostatka kupaca jer često na početku slijepo prate viziju poduzetnika. No, to ne znači da će tu viziju prihvatiti tržište. O metodama preispitivanja poslovne ideje učili smo na edukaciji Business Canvas – ispitaj svoju ideju koju je održao Tomislav Krišto.
Razvoj poslovanja iziskuje puno uloženog truda i vremena. No česta greška mnogih poduzetnika jest što su previše fokusirani na proizvod ili uslugu, dok zanemaruju segment kupca. Posljedica toga jest razočaranje jer ispada da kupci nisu shvatili bit proizvoda na način na koji je to shvatio poduzetnik.
Ideja nije poduzeće! Ona je samo jedna od hipoteza! Sve što trenutno mislite o vašim kupcima su pretpostavke! Na vama je da ih testirate!“,
istaknuo je Tomislav.
Kako do uspješnog poslovnog modela?
Kako bi se smanjili takvi rizici, Tomislav savjetuje sljedeće:
- Otkriti tko su nam kupci,
- Napraviti analizu njihovih potreba,
- Stvoriti svoje kupce,
- Izgraditi svoje poduzeće s odgovarajućim poslovnim modelom.
Poslovni model opisuje sve elemente poduzeća potrebne da se stekne profit. Ti elementi najlakše se mogu analizirati pomoću platna poslovnog modela, poduzetničkog alata koji nam omogućuje dizajniranje i razvoj poslovnog modela, kao i njegovo unapređivanje i testiranje.
Polaznici su se tijekom ovog seminara upoznali s izradom poslovnog modela i razvojem ciljane persone, dizajniranjem testova za validaciju ideje, pivotiranjem i pronalaskom tržišnog proizvodnog sklada.
Korisno, praktično, jasno i zanimljivo. Drago mi je što predavač koristi vlastiti primjer kako bi približio temu. Vidljivo je da se predavač i kontinuirano educira u struci. Vrijeme edukacije je brzo prošlo. Rado ću je preporučiti. Sretno, Tomislave!“,
kazali su neki od prisutnih polaznika.