Kako do idealnih kupaca?
Cilj svakog poduzetnika je uspješno poslovanje. A uspješno poslovanje dolazi kada uspješno identificiramo potrebe svojih kupaca. Kupce također možemo kategorizirati u nekoliko kategorija, a kako doći do onog idealnog – saznali smo od Vanje Andrića na edukaciji Tko je moj idealni kupac?.
Tržište je skupina trenutnih ili potencijalnih kupaca za određeni proizvod ili uslugu koji imaju zajedničku skupinu potreba. Zadatak poduzetnika je identificirati te potrebe.
Kako do idealnih kupaca?
Da bi naša marketinška strategija bila uspješna, važno je razumjeti svoje kupce i znati na koji način komunicirati s njima da oni razumiju i prepoznaju našu ponudu.
Da bismo to ostvarili, Vanja preporučuje sljedeće korake:
- Dobro upoznajte svoje kupce – Tko su oni? Što rade? Koji su njihovi ciljevi?
- Adresirajte njihove potrebe – Koje su njihove potrebe? Što ih boli/što im smeta?
- Diferencijacija je ključna – Po čemu ste vi različiti od svoje konkurencije? Koju potrebu baš vi možete najbolje zadovoljiti?
- Test, analiza, pojačaj što radi! – konstantno testirajte reakcije kupaca na svoj proizvod ili uslugu. Pojačajte ono što radi!
- Targetirana komunikacija – komunicirajte rješenje problema svojim najidealnijim kupcima njihovim jezikom!
Bitno je izbalansirati zadovoljstvo kupaca, dostupnost proizvoda, prepoznavanje brenda i profit. Na kraju, riječ je o procesu učenja – nema gotovog recepta, već uvijek trebamo istraživati potrebe kupaca i preispitivati vlastite proizvode i usluge:
Analizirajte naučeno, optimizirajte, budite kreativni, eksperimentirajte na manjem broju korisnika. Primijenite dalje ono što radi!“,
poručuje Vanja.
Velika pohvala! Vanja je vrlo interesantan, stručan i super je što je znanje koje nam je prenio primjenjivo“,
komentari su nekih od prisutnih polaznika.