Kako biti uvjerljiv prodavač?
Iako najčešće nismo svjesni, mi svakodnevno prodajemo. To je osobito bitno za poduzetnike koji svakodnevno rade na predstavljanju svog biznisa. Na svojim prodajnim vještinama radili su naši polaznici uz Sanju Begović na edukaciji Prodaja u svakodnevnom životu.
Najjednostavnije, prodaja je komunikacija između dvije osobe:
Iako nas prati svuda, prodaju često ne primjećujemo! Bez obzira na profesiju, mi otprilike 24 minute svakoga sata potrošimo za pridobivanje drugih!”.
Postoje razne profesije koje prodaju, a nisu prodavači poput trenera, igrača, vlasnika, managera, učitelja,učenika, političara, glumaca, liječnika, odvjetnika i tako dalje.
Također postoje mnoge situacije u kojima prodajemo – prvi spoj, razgovor za posao, razgovor s investitorom, prezentacije projekta, razgovor o povišici, domaća zadaća, obiteljsko putovanje, kulturni događaj.
Kako biti uvjeriti druge u postizanje svojih ciljeva?
Komunikacija je proces razmjene ideja i informacija, stoga Sanja ističe kako možemo uvjeriti druge u postizanje svojih ciljeva na 5 načina:
- Prilagodba – potrebno se prilagoditi u odnosu s ljudima i tehnologijama,
- Jasnoća – potrebno je biti jasan i naglasiti prednosti svojeg proizvoda ili usluge,
- Vedrina – kada zračimo pozitivnom energijom, rezultati su uvijek bolji!
- Komunikacija – riječ komunikacija doslovno znači: učiniti nešto općim ili zajedničkim
- Slušanje – najbolji prodavači aktivno slušaju i reagiraju na potrebe sugovornika!
Edukacija je bila odlična, skupio sam puno znanja koja mogu iskoristiti u daljnjem životu i poslu. Svakako se planiram vratiti i odslušati još par edukacija!,
komentirao je polaznik Jurica Stublić.