Kakav sadržaj objaviti na društvenim mrežama?
Danas gotovo da više ne možemo bez društvenih mreža. No, koju društvenu mrežu odabrati za komunikaciju vrijednosti svoje tvrtke i kakav sadržaj na njoj objavljivati? Ovoj temi posvetili smo se na webinaru Korištenje društvenih mreža u poslovanju gdje nam je Ilija Brajković podijelio svoja iskustva.
Pri odabiru društvenih mreža za poslovnu komunikaciju izbora je puno – a Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn samo su neki od njih. Postoji još mnogo društvenih mreža, a svaka okuplja određeni tip zajednice.
Vi sami morate znati koji je vaš posao i koji su vaši ciljani kupci. Ciljani kupci nikada nisu svi, već točno određena skupina ljudi s određenim interesima i određenim potrebama“,
istaknuo je Ilija.
Kakve to ima veze sa sadržajem?
Kada znamo tko su naši ciljani kupci i koje su njihove potrebe, potrebno je odabrati društvene mreže na kojima ćemo biti prisutni i na kojima ćemo se oglašavati.
Zatim je potrebno kreirati sadržaj koji će:
- biti relevantan za kranjeg korisnika (ciljanu skupinu),
- biti informativan, davati dodatnu vrijednost, pozivati na akciju te biti vizualno privlačan,
- biti planiran unaprijed sukladno marketinškoj strategiji.
Uza sve to, valja obratiti pažnju na ponašanja korisnika na određeni sadržaj jer je to najbolji pokazatelj u kojem smjeru se treba usmjeriti u daljnjoj strategiji.
Vrlo korisno i zanimljivo predavanje, puno primjera, materijala, vježbi za razmišljanje i alata kako najbolje iskoristiti društvene mreže u poslovanju i oglašavanju. Sada je na nama samo da krenemo s naučenim. Hvala!“,
komentirali su neki od polaznika.