Kakav je kupac budućnosti?
Globalne promjene, htjeli mi to ili ne, svejedno će na nas utjecati. Zato je potrebno ići ukorak s trendovima i ne dopustiti da nas vrijeme pregazi. O aktualnim trendovima i njihovim projekcijama u budućnosti nastojala je Sanela Dropulić informirati poduzetnike danas na seminaru Kupac modernog vremena.
Zbog sve bržih tehnoloških, a potom i ekonomskih i društvenih promjena ponekad nam se čini da ne možemo znati što nam sve nosi budućnost. No kada je riječ o ekonomskim predviđanjima, rezultati mogu biti predvidljivi, a za to su zadužene tvrtke specijalizirane za to područje.
Sve veći jaz između bogatih i siromašnih, terorizam, klimatske promjene, prevladavanje tehnologije u svakodnevnom životu – samo su neki od predviđenih globalnih trendova koji nam slijede. U tom će kaosu budućnosti biti prisutne 3 generacije – generacija X (rođeni između 1963-80.), milenijska generacija (1980-1995) i generacija Z (1995 – nadalje).
Milenijska generacija (1980-1995) je ona koja je već ušla na tržište rada i čije će se kupovne moći i želje odraziti na poslovanje budućih poduzetnika. Oni su kupci budućnosti. Što to znači? Kakve osobine imaju?
Kupci budućnosti su:
- fokusirani samo na sebe
- 90% informacija kupe s interneta
- spremni dijeliti informacije, savjete i iskustva o uslugama i proizvodima koje su koristili, spremni davati pozitivne i negativne komentare
- vrlo kvalitetno informirani o onome što ih zanima
- bježe od negativnih komentara na društvenih mreža
- žive sad i odmah.
Uvidom u ove trendove poduzetnicima će se biti lakše prilagoditi kupcima budućnosti. No, Sanela ističe da pozitivan osobni stav mnogo znači unatoč ne tako svijetlim prognozama:
Ono kako djelujete, to će se općenito odraziti u budućnosti. Ako ste lijeni – ne očekujte dobre rezultate! Ako ste marljivi – nemate straha za budućnost!”.
Svoje dojmove s edukacije iznijela nam je polaznica Sanja Buinjac:
Vrlo zanimljivo i zabavno predavanje, moram priznati da je tema dosta neobična, a predavačica je dosta aktivna i vesela, neprestano uključuje polaznike na promišljanje i komentiranje!”