Kakav je crveni (dominantni) stil osobnosti?
Kako bismo ostvarili dobre prodajne rezultate, bitno je razumjeti svoje kupce. Kupci pak imaju različite tipove osobnosti i različite stilove ponašanja. Sve o DISC modelu i pripadajućim stilovima ponašanja saznali smo od Ante Mihaljevića na edukaciji Prodajna komunikacija.
DISC model je alat za procjenu različitih tipova osobnosti. Ovaj model razlikuje 4 osnovna stila osobnosti – dominantni, utjecajan, stabilan, i savjestan stil osobnosti, a često se koristi u poslovnom okruženju za poboljšanje komunikacije i timskog rada.
Kakav je crveni (dominantni) stil osobnosti?
Prema Anti, osoba koju karakterizira dominantni stil osobnosti je odlučna, čvrsta, pokretač, snažne volje, izravna, kompetitivna, neovisna i usmjeren na samu sebe. Aktivno upravlja zadacima i stvarima, a pod pritiskom je za ovaj tip ličnosti karakterističan nedostatak brige. Strah ju je gubitka kontrole.
Kako bismo adekvatno komunicirali s dominantnim stilom osobnosti Ante nam preporučuje sljedeće:
- biti izravan, sažet, ići u srž stvari,
- usredotočiti se na zadatak,
- koristiti pristup usmjeren na cilj,
- uvjeriti ih u njihov uspjeh,
- koristiti smislen pristup,
- dotaknuti se ključnih točaka i velikih ideja,
- ne dirati, držati se podalje,
- ne uznemiravati se i ne biti osjetljiv
- djelovati brzo jer oni brzo odlučuju.
Na ovoj edukaciji polaznici su prošli kroz sve tipove osobnosti iz DISC metodologije te su im na zanimljiv način približene prodajne tehnike za svaki od tipova ličnosti.
Sve pohvale, moja prva edukacija u Plavom uredu i zasigurno ne posljednja!“,
dojam je jednog od prisutnih polaznika.