Jednostavnost je krucijalna za dobar pitch!
Ulaskom u svijet poduzetništva, poduzetnici su stupaju u svijet novih prilika. Samim time, potrebno se znati što jezgrovitije predstaviti na što jednostavniji način. Kako to učiniti, učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!.
Pitch je svaki način na koji se prezentiramo potencijalnim investitorima, svaki način na koji se prezentiramo svojim kupcima. On je alat kojim ćemo učiniti da netko mari za naš proizvod ili uslugu.
Zadivite ih! Nasmijte ih! Potrudite se da publika razumije vaš proizvod ili uslugu! Ako vas ne razumiju, pokušat će otkriti što uopće radite umjesto da prepoznaju kvalitetu ideje”,
istaknuo je Vanja.
Što je potrebno za savršen pitch?
Kako bi pitchevi naših polaznika bili što bolji i kvalitetniji, Vanja im je dao korisne savjete:
- Budite jednostavni! – Pitchevi su kratki, a treba dati mnogo bitnih informacija. Zato valja napraviti plan izlaganja i držati ga se, a pritom koristiti jednostavne riječi i jednostavne rečenice!
- Poradite na vizualnom aspektu prezentacije! – Imajte vizualno kvalitetne slajdove. Jedna misao i lijepa slika čine čuda!
- Budite ono što jeste! – Ako ćete se praviti ono što niste, publika će to prepoznati i to će im odvući pažnju od prezentacije.
- Vježbajte! – Napravite plan izlaganja i držite ga se, a onda vježbajte! Upravljanje vremenom je u pitchu od izuzetne važnosti – zato si uvijek ostavite 20-ak sekundi za nepredviđene okolnosti!
Kako ne bi ostalo sve na teoriji, polaznici su u sklopu ove edukacije imali zadatak napraviti vlastiti pitch i prezentirati ga pred publikom.
Ovaj način rada je svakako bio koristan za Niku Belamarić:
Edukacija, predavač i sudionici koji se upoznaju na edukaciji su fenomenalni!”,
dok je polaznica Marija Magdalena Vlahović izjavila:
Odličan uvid kako prodati u kratkim crtama sebe, svoj proizvod i ideju!”.