Izgradnja identiteta tvrtke uz dobro ime
Identitet svake tvrtke počinje se graditi imenom. Uz to, važno je spoznati ulogu logotipa, slogana i boja koje odabirete kako biste svoju tvrtku predstavili tržištu. Egli Ilić održala je predavanje Kako pomoću imena tvrtke, slogana, logotipa i boja izgraditi identitet tvrtke i uz niz primjera poučila polaznike kako napraviti pravi odabir prilikom osnivanja tvrtke.
Dobro ime je ime koje je dobro prihvaćeno od strane tržišta, ali i vama se treba svidjeti kako biste s više entuzijazma ulagali energiju u stvaranje cijele tržišne priče.
Ono što je jako bitno je da ime vašeg poduzeća budi pozitivne emocije i asocijacije, neka to budu riječi koje će se svakome urezati u pamćenje ,
napomenula je Egli.
Dobro ime asocira na ono što radite, zvučno je i lako pamtljivo te sadrži misiju, viziju i vrijednosti vaše tvrtke. Ime vaše tvrtke treba imati dobru vibraciju. Korištenje latinskih izraza ili izraza i izvedenica na engleskom jeziku također mogu biti uspješna imena tvrtki ako su zvučni i upečatljivi.
Dobro odabrana imena ponekad postaju generički pojmovi, osobito ako se radi o pionirima u branši (Digitron, Google).
Što izbjegavati u osmišljavanju imena tvrtke?
Prilikom osmišljavanja imena potrebno je izbjegavati nekoliko stvari kako imenom ne biste negativno utjecali na identitet tvrtke:
- mijenjanje imena – ime promijenite jedino kada se već odabrano ime pokaže loše te ga tržište ne percipira pozitivno
- imena koja već postoje ili podsjećaju na ona koja već postoje
- korištenje inicijala, posebno onih koji su teško izgovorljivi i nisu melodični (postoje iznimke poput tvrtki IBM, M&M, H&M)
- nazivanje firme po prezimenu ili vlastitom imenu, jer u slučaju propasti poduzeća nanosite loš glas i sebi kao osobi (postoji iznimka ukoliko želite brendirati sebe, no rizik od stvaranja lošeg glasa ipak postoji).
Polaznici edukacije su, između ostalog, kroz priče o nastajanju imena najpoznatijih tvrtki, dobili uvid u mogućnosti koje se stvaraju kada tvrtka nosi ime koje ostaje upamćeno dugo vremena.
Vrlo zanimljivo, s puno korisnih primjera koji inspiriraju ideje za vlastitu tvrtku,
zadovoljno je izjavila Suzana Tkalčević, polaznica edukacije.