Izgradite svoj osobni brend na LinkedIn-u!
Od brojnih društvenih mreža, LinkedIn je ona namijenjena poslovnom umrežavanju. Koje su prednosti LinkedIn-a, kako treba izgledati LinkedIn profil i kako ga koristiti učili smo od Tanje Džido na webinaru LinkedIn – poveži se s prilikama!.
LinkedIn je naš prozor u poslovni svijet, putem njega se povezujemo s poslovnim kontaktima. Isto tako, bitno je kako se na njemu predstavljamo jer će nas na taj način poslovni kontakti percipirati.
Uz pravi način predstavljanja pravim ljudima, vaša poslovna ideja može postati stvarnost! Upamtite – samo 1% korisnika redovito objavljuje sadržaj, a čak 90% ga redovito konzumira“,
ističe Tanja.
Što čini vaš osobni brend?
Tu do izražaja dolazi osobni brend. Prema Tanji, svaki poduzetnik bi trebao raditi na izgradnji vlastitog brenda koji se sastoji od više faktora:
- Vaši talenti – Koji su vaši talenti? U čemu ste najbolji?
- Vaše vrijednosti – Koje su vaše vrijednosti po kojima živite i radite?
- Vaša vizija i ciljevi – Koja je vaša vizija? Što želite postići?
- Vaša komunikacija i ponašanje – Koji je vaš komunikacijski stil?
- Mišljenje koje drugi imaju o vama – Kakvo je mišljenje drugih ljudi o vama kao poduzetniku? Kakvo je mišljenje drugih ljudi o vama kao osobi?
- Dojam koji ostavljate na druge – Kakav dojam ostavljate na druge?
Ove teme je poželjno komunicirati na LinkedIn-u kako bismo izgradili vlastitu prepoznatljivost. Osim navedenog, polaznici su od Tanje dobili konkretne upute kako izgraditi vlastiti LinkedIn profil i povezivati se putem njega.
Tanja je veoma stručno, organizirano i pristupačno predavala seminar. Preporučujem svim zainteresiranima, nevezano kojom profesijom se bavili!“,
zaključili su neki od polaznika.