Kako izgleda prodajni razgovor u pružanju usluga?
Kada prodajemo usluge, u biti prodajemo sebe, svoju osobnost i svoju stručnost. Ljudi kupuju naše usluge jer imaju povjerenja u nas i jer im se sviđamo, a kako doći do tog odnosa povjerenja – otkrila nam je Elvira Mlivić Budeš na još jednoj edukaciji “Kako prodati uslugu”.
Da bi mogli prodati svoju uslugu, morate znati kako postupati s kojim tipom ljudi!”,
istaknula je Elvira važnost poznavanja ljudske komunikacije. Svaki tip ljudi ima svoj način komunikacije i različito reagira na iste podražaje. To je osobito bitno u prodajnom razgovoru.
Kako izgleda prodajni razgovor?
Prema Elviri, svaki prodajni razgovor je, poput klijenta – drukčiji i zato nam je potreban osobni pristup. Ipak, postoje temeljne faze i tijek prodajnog razgovora:
- Planiranje i priprema,
- Otvaranje, pristup i izgradnja vlastite vjerodostojnosti,
- Identificiranje potreba te uspostava odnosa s klijentom,
- Prezentacija ili objašnjavanje usluge,
- Prevladavanje primjedbi ili pregovaranje,
- Sklapanje dogovora ili potpisivanje ugovora,
- Postprodajne usluge, ispunjavanje obveza, administriranje te ponovna kupnja.
Nekada nećete kliknuti s nekim klijentom i to je sasvim u redu! Orijentirajte se na klijente s kojima vam je ugodno raditi jer ćete tako i vi biti zadovoljniji svojim poslom!”,
zaključila je Elvira.
Osim faza prodajnog razgovora u sektoru usluga, polaznici su naučili i kako se bolje povezati s klijentima i objasniti im da smo mi pravo rješenje za njihov problem.
Predavanje je odlično! Iako ni sama nisam znala što očekivati prije samog predavanja, jako sam se ugodno iznenadila koliko predavanje zapravo otvara pogled u smislu prodaje usluge. Korisne informacije predstavljanje na jednostavan i zanimljiv način, a dan proveden u Plavom uredu proletio u tren!”,
izjavila je Maja Jakovinac, polaznica ove edukacije.