Kako izgleda proces izrade logotipa?
Da ne bi sve ostalo na knjigovodstvenim kategorijama, danas je u Plavom uredu Filip Cvitić, doktor dizajna i direktor tvrtke Fabula Croatica, održao specijalistički seminar Kako učiniti proizvod vidljivim na kojem su polaznici usvojili specifična znanja u vezi dizajnerskog načina razmišljanja i procesa izrade logotipa.
Današnje je društvo vrlo vizualno orijentirano, stoga o dizajnu i vizualnoj komunikaciji brenda treba razmišljati prije ulaska na tržište. Dobar dizajn često čini razliku – zbog njega su naši proizvodi atraktivniji, zbog njega možemo naplatiti više isti proizvod ili uslugu, a osim toga – njime komuniciramo i naše stavove i vrijednosti.
Jedan od osnovnih vizualnih elemenata svake tvrtke jest logotip. Logotip je znak, odnosno slovni ispis poduzeća, institucije, proizvoda ili usluge koji se koristi u svrhu identifikacije ili brendiranja.
Ključne odlike dobrog logotipa su:
- upečatljivost
- prepoznatljivost.
4 koraka kod procesa izrade logotipa
Filip proces izrade logotipa dijeli u 4 koraka:
- Znati koju poruku želimo poslati
- Odrediti riječi koje mogu povezati sa svojom porukom
- Odrediti vizualne asocijacije za svaku riječ iz točke 2.
- Na temelju točke 3. odrediti vizuale (grafičke elemente) koji će objedinjavati sve bitne vizualne asocijacije iz točke 3.
Seminar se sastojao od teorije i praktičnih vježbi koje su pomogle polaznicima sastaviti svoje idejne planove za vlastitu vizualnu komunikaciju:
Na edukaciji sam naučila elemente koji će moju uslugu učiniti drugačijom od drugih. Sada znam da dizajn mora imati određenu svrhu te na koji ću način pomoću njega privući potencijalne klijente. Filip nas je naučio da je za stvaranje uspješnog brenda potrebno imati viziju u koju vjerujemo svim srcem!”
– izjavila je Katarina Ramić, polaznica seminara.