Kako istraživati ključne riječi pri SEO optimizaciji?
U online svijetu, između ostalih komponenti digitalnog marketinga bitna nam je i SEO optimizacija. Na koji način ona funkcionira te kako pritom istraživati ključne riječi objasnio nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju.
SEO optimizacija je proces u kojem kroz poboljšanja na web stranici i oko nje ostvarujemo veću vidljivost na internet pretraživačima.
Kako istraživati ključne riječi?
Svatko od nas će oblikovati vlastiti pristup u istraživanju ključnih riječi, no najvažnije je da u tom procesu zaboravimo na sebe i svoj posao, i da sagledamo cijelu tematiku iz perspektive kupca!”,
istaknuo je Siniša.
Pritom je polaznicima savjetovao sljedeće:
- Postavite si jednostavno pitanje: “Koje usluge nudimo?”
- Stavite na popis što više ključnih riječi i fraza koje odgovaraju na ovo pitanje. Pritom razmišljajte iz perspektive vašeg kupca.
- Provucite te riječi kroz alate za otkrivanje ključnih riječi (Google Keyword Planner, Google Trends, Keywordtool.io)
- Grupirajte svoje ključne riječi po temama ili interesima.
- Svoje riječi promatrajte na godišnjoj, sezonskoj razini, a tek ćete nakon više godina moći reći da poznajete većinu pojmova vezanih uz vaš posao.
- Prilikom istraživanja ključnih riječi razmišljajte široko i ne zaboravite stvar gledati iz perspektive vaših kupaca!
Osim popularnijih ključnih riječi, Siniša savjetuje koncentrirati se na longtail ključne riječi koje su obično manje poznate varijacije popularnih ključnih riječi, ali koje bolje opisuju namjeru korisnika. Zbog te izraženije namjere one su izuzetno bitne za naš posao i često se pokazuju isplatljivijima od popularnijih termina.
Korisno, poučno i puno primjenjivih alata!’’,
podijelio je s nama svoje dojmove Aleksandar Jelovac, polaznik ovog predavanja.