Iskoristite Google Consumer Barometer u istraživanju tržišta!
Digitalni marketing danas je neizostavni dio marketinške strategije većine tvrtki. Da bi naši poduzetnici bili u toku s promjenama, organiziran je još jedan seminar Digitalni marketing uz Google Alate pod vodstvom Miroslava Varge.
Digitalizacija je na neki način uvelike olakšala naš svakodnevni život. U našem snalaženju u nepreglednoj hrpi informacija pomaže nam Google s mnogim svojim aplikacijama. Google tražilica, Gmail, Google maps, Google Translate i drugi samo su neki od njih.
No, iako te usluge ne plaćamo novčano, plaćamo ih davanjem informacija o sebi. Zbog toga Google zna o nama sve – naša kretanja, pretraživanja, interese i hobije.
Sve što vam Google nudi vi plaćate dijelom svoje privatnosti!”,
ističe Miroslav. No upravo zato što zna sve o svima, taj nam isti Google može pomoći u analizi i istraživanju tržišta.
Iako nije baš poznato, Hrvati su među najintenzivnijim korisnicima interneta u svijetu. U Hrvatskoj čak 90% ljudi koristi internet svaki dan. Hrvati prednjače i u uporabi pametnih telefona (smartphonea) u organizaciji svakodnevnih aktivnosti, a osobito u planiranju kupovanja.
Nemojte se zavaravati da je Hrvatska zaostala! Možda jesu neki, ali ne svi, a oni koji su na internetu su jako napredni!”.
Kako bi im olakšao izradu marketinške strategije i oglašavanja, Miroslav je polaznicima dao odličan besplatan alat za istraživanje tržišta – Google Consumer Barometer. Na njemu se mogu pronaći mnogi podaci o tehničkim i kupovnim navikama interesnih skupina, stoga Miroslav savjetuje:
Prije nego se krenete oglašavati svakako pogledajte podatke na Google Consumer Barometru!.
Na seminaru su pokazani još brojni Google-ovi alati koji mogu poduzetnicima olakšati probitak na tržište, a dojmove s edukacije podijelio je s nama Nikola Baran, jedan od polaznika seminara:
Odlično i zanimljivo predavanje. Gospodin Miroslav je izvanredan predavač sa puno znanja i iskustva te ga je zadovoljstvo slušati!”.