Idea Design Hub – povežite se kroz guerrilla iskustvene događaje!

Monika Kun je vlasnica i kreativna voditeljica projekata tvrtke Idea Design Hub specijalizirane za organizaciju guerrilla iskustvenih događaja putem koje kroz inovativne i unikatne pristupe te iskustveni marketing povezuje tvrtke i brendove s njihovom zajednicom.
Naša misija je inspirirati brendove i tvrtke koje stavljaju čovjeka i povezanost zajednice u srž svojeg poslovanja. Krajnji cilj guerrilla evenata uvijek je kreirati out-of-the-box i pop-up događaje uživo te putem njih potaknuti izravnu komunikaciju tvrtki i brendova s njihovim postojećim klijentima i potencijalnim kupcima. Rezultat takvog pristupa je jedinstvena povezanost, širenje znatiželje te stvaranje viralnosti na društvenim mrežama“,
ističe Monika iza koje je cijeli niz uspješnih projekata i guerrilla događaja.
Njena poduzetnička priča započela je 2017. godine organizacijom globalnih guerrilla evenata kroz udrugu Hoppipolla gdje je prepoznala snagu u stvaranju zajedništva kroz direktna, autentična iskustva:
Svi mi dijelimo zajednički prostor te je moja ideja bila da je moguće intervenirati u njemu tako da se povežemo kroz određeni moment prisutnosti, i time dotičemo jedni druge kroz iskrenu komunikaciju, otvorenost i ljubaznost s malim djelima i pozitivnim promjenama u nama samima, a time i okolini oko nas“.
Vođena tim iskustvom, 2019. godine odlučila je osnovati obrt Idea Design Hub kako bi povezala svoju kreativnost i dugogodišnje iskustvo u prodaji, komunikaciji i vođenju projekata na domaćem i međunarodnom tržištu.
Danas joj u svakodnevne aktivnosti spadaju kreativne prezentacije za nadolazeće projekte, sastanci s partnerima, timom i klijentima, kao i koordinacija aktivnosti na terenu:
Moj dan je raznovrstan i dinamičan. Uključuje kreativni rad na osmišljavanju novih strategija, ideja i kampanja unutar marketinga, a sve za pripremu i realizaciju samog guerrilla eventa za klijente. To uključuje istraživanje trendova, brainstorming unutar tima te stvaranje konceptualnih prijedloga za događaje koji spajaju inovativne ideje, tehnike i klijentovu viziju.
Za klijente koji trebaju samo ideju, razvila sam posebnu uslugu koju klijent samostalno plasira i organizira u sklopu svoje marketinške kampanje sa ili bez sudjelovanja influencera. Tijekom brainstorming sessiona dobivam uvid u specifičnosti poslovanja klijenta i njegove ciljeve, na temelju čega predlažem prilagođenu ideju za event.
Dio dana posvećen je samo ‘downloadanju’ ideja – kroz određene alate i vještine oblikujem ideje u stvarnost. Povezivanje s energijom same ideje kroz vizualizacija, a kasnije razradu kroz logiku, proces i strategiju je ono što evente čini zaigranim i profesionalnim istovremeno“.
Trenutno surađuje na projektu Luminaries Summit, događaju koji okuplja svjetski poznate govornike iz svih sfera znanosti, businessa, tehnologije i holističkog wellnessa, a događaj promovira zdrav način života i održivost dok okuplja ljude željne znanja i ljudske povezanosti.
Nakon višegodišnjeg poslovanja, Monikine lekcije iz poduzetništva su sljedeće:
Poduzetništvo je puno izazova, a ono što je bitno je da mindset i stav čine razliku! A konzistentnost i akcije prema cilju su najbitnije – one koje dovode do rezultata. Kada sam tek počela, najvažnije mi je bilo imati klijente, no ubrzo sam shvatila da bez dobre baze, pripreme, načina komunikacije, dobrih mentora i ulaganja u osobni razvoj (i vještine i rad na sebi) ne mogu daleko stići.
Pronađite ono što vas pokreće i inspirira te se posvetite razvoju vještina koje će podržati tu strast. Poduzetništvo zahtijeva autentičnost, upornost i prilagodljivost.
Također, izgradite mrežu podrške kroz suradnje, mentore i zajednice koje dijele vaše vrijednosti. Iskoristite platforme za umrežavanje i širenje poslovanja, ali nikada ne zaboravite da je najveća vrijednost vaša prisutnost, i to ona osobna kada smo fizički s nekim u kontaktu. U pogledu su svemiri, u gestikulaciji tijela odgovori, u riječima kvalifikacija i diskvalifikacija“.
Na kraju poručuje:
Budite svoji, ne uspoređujte se s drugima i vjerujte u sebe. Uvijek idite korak dalje („extra mile“) – u ovom Univerzumu sve je povezano!“
Foto: Monika Kun privatna arhiva