Google oglasni kanali daju sinergiju!
Svijet oko nas se neprestano mijenja, pa tako i tehnologija i naše navike. U 2023. godini Google je i dalje ključan faktor u digitalnom marketingu, a koji su nam Google oglasni kanali trenutno na raspolaganju saznali smo od Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate.
Ljudi danas intenzivno istražuju. Prema najnovijim podacima Google-a, ljudi danas više istražuju automobile ili destinacije nego stanove. Uz to, koristimo telefon u prosjeku svakih 6 minuta.
S obzirom na gore navedeno, fizička prisutnost više nije nužna. Virtualna vidljivost je ključna.
Koje opcije su danas poduzetnicima na raspolaganju?
Uz web stranicu, danas imamo na raspolaganju više oglasnih kanala kojima možemo doći do kupaca. Miroslav ističe kako više oglasnih kanala daje sinergiju, a Google ima čak 5:
Što više kanala koristimo, to bolje!“,
savjetuje Miroslav koji je na ovoj edukaciji ukratko upoznao polaznike s aktualnim Google alatima koji im mogu koristiti u marketingu i promociji vlastitih proizvoda i usluga.
Bilo je veliko zadovoljstvo prisustvovati ovakvom predavanju s divnim, stručnim i šaljivim predavačem, sve pohvale!“,
istaknuo je jedan polaznik ove edukacije.