Google Market Finder pomaže nam pri targetiranju publike
Kako bi naši poduzetnici bili u toku s aktualnim marketinškim trendovima, održana je još jedna edukacija “Digitalni marketing uz Google alate” pod vodstvom šaljivog, ali stručnog Miroslava Varge. Polaznicima su ukratko predstavljene mogućnosti internet marketinga za poboljšanje vlastitog poslovanja za jednostavan i zabavan način.
Ako nisi na internetu, ne postojiš!”
– poznata je uzrečica današnjeg doba. U suvremenom svijetu prisutnost na internetu bitna je stvar kako za osobne, tako i za poslovne biografije. Na internetu ljudi aktivno pretražuju informacije i u interesu svake osobe, a osobito poduzetnika, je da se na njemu predstavi u što boljem svjetlu.
Kod traganja za informacijama za većinu korisnika interneta prva postaja je – pretraživačka mreža Google. No Google ne služi samo za pretraživanje. Google obiluje raznim alatima koji mogu itekako pomoći poduzetnicima pri plasiranju proizvoda ili usluga na tržište.
Jedan od tih alata je i Google Market Finder pomoću kojeg se može lako istražiti potražnja, odnosno pretraživanja za određeni proizvod ili uslugu na nekom geografskom području. S podacima koji se mogu naći preko tog alata poduzetnik može poboljšati svoju marketinšku strategiju, bila ona online ili offline.
Ovaj alat daje i dodatne informacije o povezanim pojmovima koje pretražuju korisnici na tom području, a uz to daje i okvirne informacije o cijeni Adwords oglasa vezane uz te pojmove što opet pomaže u kreiranju boljih Google Adwords oglasa.
Edukacija je bila vrlo korisna i konkretna i vjerujem da većinu toga što smo čuli možemo krenuti primjenjivati odmah. Lijepo je isto tako kada čovjek neke stvari zna od prije, ovdje se podsjeti, malo dodatno utvrdi gradivo i jasno zna u kojem smjeru treba krenut dalje”
– izjavila je Martina Lucić Čanak, polaznica edukacije.