Google alatima do boljih turističkih kampanja!
Tjedan turizma završili smo predavanjem Miroslava Varge iz tvrtke Escape i temom Digitalni marketing uz Google alate koja može, a i ne mora biti nužno vezana uz turizam. Ipak, ovaj članak odlučili smo posvetiti turističkim temama.
Uporaba interneta u svakodnevnom životu zadnjih se nekoliko godina iznimno povećala, a takav se trend očekuje i u budućnosti. Već 2014. Godine ljudi su počeli konzumirati više sadržaja na mobitelima nego na TV-u, a trend korištenja mobilnih telefona raste iz dana u dan.
Kada želimo naći neku informaciju na internetu – za nju koristimo tražilice. Isto vrijedi i za turiste kod planiranja godišnjeg odmora.
Nema turizma bez interneta!”
– ističe Miroslav koji nam je pokazao pregršt besplatnih Google-ovih alata koji nam mogu pomoći u boljem targetiranju potencijalnih gostiju.
Koje Google alate možemo koristiti u targetiranju publike?
- Google Correlate – pokazuje korelacije u pretraživanjima određenih pojmova i može nam poslužiti kada istražujemo koje sve stvari ljudi pretražuju uz naše pojmove.
- Google Trends – daje nam uvid u relevantne trendove u pretraživanjima
- Google Consumer Barometer – pokazuje nam tehničke i kupovne navike interesnih skupina.
Kod ovih alata odlično je što ne moramo nužno znati jezik turista da bismo mogli istražiti trendove među njima i njihove pretrage, a opet možemo saznati kojim se izrazima oni koriste kako bismo im se svojim oglasima približili:
Cijenite ljude s kojima hoćete raditi, obratite im se jezikom koji oni govore!”
– govorio je Miroslav uz mnoge šaljive primjere i dosjetke. Polaznici su na ovoj edukaciji otvoreni novi vidici što svjedoči izjava Tamare Topo, polaznice predavanja:
Mind blowing & eye opening! Nikad ništa bolje, učinkovitije, zabavnije, a primjenjivo nisam čula! Pod hitno ponoviti Vargu!”.