Google Adwordsi su važan oglašivački alat
U Plavom uredu ugostili smo jednog od naših najpoznatijih certificiranih Google AdWords trenera, Miroslava Vargu. Na edukaciji “Digitalni marketing uz Google alate”, naše polaznike upoznao je s temom internet marketinga te ih kroz praktični rad upoznao s najpopularnijim alatom za oglašivanje – Google AdWords-om.
Google AdWords jedan je od najpopularnijih alata za oglašivanje putem interneta, a razlog tome je moguća preciznost. Ovaj alat omogućuje precizno mjerenje svih dijelova kampanje kao što su npr. koliko je bilo klikova na oglase, koliko su se puta prikazali i gdje, koliko ljudi je kupilo proizvod i slično.
Zahvaljujući toj preciznosti možemo vidjeti točno gdje je uložena svaka kuna i koliki nam je povrat investicije. Ukoliko pravilno analiziramo i iskoristimo dobivene podatke također možemo testirati i optimizirati naše kampanje kako bi postigli optimalne rezultate.
Još jedna od prednosti je i iznimno precizno ciljanje željenih kupaca. Između ostalog, GoogleAdWords ostaje još uvijek znatno jeftiniji oblik oglašavanja od tradicionalnog marketinga koji vam omogućuje potpunu fleksibilnost i mogućnost da sami odredite budžet koji ćete uložiti u kampanju.
Naša polaznica, Diana Cvitanović, u svom je osvrtu naglasila kako je predavač uspio na stručan, ali i šaljiv način jednu složenu temu približiti polaznicima kroz brojne i lako primjenjive primjere.