Google AdWords – kako smanjiti cijenu klika?
Zbog velikog interesa u našim je prostorima održano još jedno predavanje Uvod u Google AdWords pod vodstvom Miroslava Varge. Ovaj put smo saznali što nam je bitno prilikom pokretanja Google AdWords kampanje te kako što više smanjiti cijenu klika.
Blagdansko doba idealno je za promoviranje naših proizvoda ili usluga potencijalnim klijentima ili kupcima. Međutim, ponekad je teško doći do njih, osobito ako je konkurencija velika. Tu nam pomaže Google AdWords koji spaja naše proizvode ili usluge sa ključnim riječima pretraga na Google tražilici.
Google AdWords funkcionira po cijeni klika, dakle te oglase plaćamo tek kada netko klikne na njih. Ujedno moramo biti spremni platiti neku cijenu za taj klik, pa zato koristimo izraz “cost per click” (CPC). Cilj nam je imati što manji CPC.
Kako smanjiti cijenu klika?
Da bismo smanjili cijenu klika, Miroslav nam daje 3 savjeta:
- Kreirajte račun u kunama – što je manja valuta, to će nam s vremenom biti jeftinija cijena klika za određenu riječ. Na primjer, 1.03 € i 1.03 kn nije isto. Ukoliko smo neiskusni, Miroslav preproučuje u početku staviti da nam Google sam odredi cijenu klika.
- Biranje geolokacije – cijena klika može se dodatno smanjiti preciznijim biranjem geolokacija. Lokacije oglašavanja možemo birati prema državama, gradovima, radijusu, a u nekim državama čak i prema određenim četvrtima, aerodromima i slično.
- Negativne riječi i isključene lokacije – isto tako možemo i isključiti pojedine dijelove geografske karte, kao i negativnim riječima isključiti prikazivanje oglasa ljudima koji uz naše ključne riječi traže proizvod ili uslugu koju mi ne nudimo.
U Google AdWordsu je negativno jače od onog pozitivnog!”,
ističe Miroslav.
Polaznici su na predavanju prošli čitav proces kreiranja Google AdWords oglasa – od kreiranja računa, strukturiranja kampanja i pisanja oglasa, a usput su dobili i mnogo praktičnih savjeta koji se tiču ne samo tehničkih detalja, već i ljudske psihologije.
Izvrstan pregled Google Adsa, prepun konkretnih primjera i savjeta iz prakse. Preporučujem svakome tko želi ovladati ovim znanjima sada i odmah!,
izjavila je Ines Teković, polaznica ovog predavanja.