Gdje sve susrećemo Google AdWords?
Sustavni dio digitalne strategije mnogih tvrtki su Google AdWords oglasi. Što su oni, gdje se sve i u kojim situacijama koriste i kako nam mogu pomoći u poslovanju saznali smo od Miroslava Varge, najpoznatijeg AdWords stručnjaka na ovim područjima.
Google mijenja algoritam više od 2400 puta godišnje, što je u prosjeku 11 puta svakog radnog dana! Svaki dan ima oko 15% pretraga kojih nije bilo!”,
istaknuo je Miroslav objašnjavajući kako Google neprestano radi na svojim pretraživačkim sustavima.
Gdje se sve možemo oglašavati Google AdWords oglasima?
Općenito, Google AdWords oglase možemo susresti u raznim oblicima i formama jer su mogućnosti koje ta platforma nudi sljedeće:
- Oglašavanje ključnih riječi na Google tražilici – ovaj način oglašavanja nam omogućuje prikazivanje oglasa na Google-u za bilo koju ključnu riječ za koju smo spremni izdvojiti određeni iznos novaca.
- Oglašavanje na Youtube-u – ova opcija omogućuje oglašavanje video oglasa unutar Youtube tražilice koja je poznata i kao drugi najveći pretraživač (nakon Google tražilice)-
- Oglašavanje na Google Display Network (GDN) – ova opcija nam omogućuje da se oglašavamo tekstualno, slikovno i video na drugim portalima koji su u partnerstvu s Google-om.
- Oglašavanje na Gmail-u – ova opcija uključuje omogućava oglašavanje unutar Gmail sandučića mnogih gmail korisnika, a plaća se samo ako netko klikne na naše poruke.
Osim svih mogućnosti, polaznici su s Miroslavom prošli i cijeli postupak kreiranja Google AdWords računa, kao i kreiranja Google AdWords kampanje.
Vrlo motivirajuća, korisna i edukativna radionica bazirana na primjerima iz prakse. Privilegija je učiti od predavača kao što je gospodin Varga!”,
izjavila je Renata Horvat, polaznica ovog predavanja.