Feshtaona – brigu o vjenčanju prepustite Anamariji!
Ona je vlasnica obrta Feshtaona i certificirana organizatorica vjenčanja, a primarni fokus su joj planiranje vjenčanja i privatnih evenata. Riječ je o Anamariji Kovačić koja vješto preuzima brige svojih klijentica kako bi one bezbrižno uživale na važan dan svog života.
Jeste li ikada bili pod stresom zbog organizacije događaja? Vjerujemo da jeste. No jeste li ikada razmišljali o opciji u kojoj brigu o organizacijskim nedaćama prepustite nekom drugom? Upravo to radi Anamarija Kovačić kao profesionalna organizatorica vjenčanja:
Moj cilj je pomoći mladenkama da uživaju u procesu planiranja vjenčanja i da više ni jedna mladenka na dan vjenčanja ne pomisli: ‘Ajme, jedva čekam da sve ovo završi’. Želim da jedina briga mladenke na dan vjenčanja bude hoće li joj popustiti valovi i ima li dovoljno ruža na usnama, a uz mene, realno, ni ruž nije njena briga!”.
Odrasla u poduzetničkoj obitelji, Anamarija je oduvijek i sama željela biti poduzetnica:
Odrasla sam u poduzetničkoj obitelji i za mene je to normalan način rada, funkcioniranja i života. Nakon fakulteta sam provela 5 godina radeći 8-16 u privatnoj firmi, ali je uvijek u meni tinjala želja da se ostvarim kroz poduzetništvo. I kroz vjenčanja. Ja ih volim nazvati ‘moja prva ljubav!”.
Svoju želju odlučila je ostvariti kobne 2020. godine kada je nastupila pandemija, a svi događaji su jednostavno – zabranjeni. Kako je primarni fokus njenog poslovanja bila upravo organizacija događaja, Anamarija se tijekom pandemije susrela s cijelim nizom poduzetničkih prepreka.
No to joj nije poremetilo fokus – strpljivo je gradila svoj brend, a onda joj je nakon gotovo dvije godine pandemije konačno odobrena potpora za samozapošljavanje:
Zbog zabrane održavanja događaja dolazak do potpore je u mom slučaju trajao skoro dvije godine. A opet, kad pogledam unatrag – mislim da sam sada puno spremnija, naučila sam puno toga u međuvremenu i pošteno sam istrenirala živce. Mislim da su potpore odlična stvar jer pružaju kako financijsku potporu, tako i psihički mir u početku kretanja u poduzetničke vode”.
Pitate se što sve radi organizator vjenčanja i kako izgleda Anamarijin radni dan?
Mislim da imam 10 vrsta tipičnih radnih dana! Najčešće su dani kombinacija Instagrama, Zoom poziva, kava odnosno sastanaka, umrežavanja te druženja s drugim poduzetnicima i suradnicima, kao i rad na terenu odnosno na vjenčanjima. Pokušala sam si složiti dnevnu rutinu, ali dani su često toliko različiti da to nije izvedivo. Na kraju dana, to i jesu čari poduzetništva!”.
Organizacija događaja je izuzetno dinamična, a ni poduzetničke vode nisu baš poznate po stabilnosti. Nakon gotovo dvije godine stagnacije, Anamarija danas ima pune ruke posla, a poduzetništvo uspoređuje s ringišpilom:
Poduzetništvo je kao ringišpil na koji te nitko ne može 100% pripremiti – ni poduzetnička obitelj, ni 100 edukacija, ni 1000 savjeta i knjiga, sve dok sami ne probamo i ne doživimo te osjećaje i misli za koje nismo imali pojma da postoje! A opet – najbolji je osjećaj na svijetu!”.
Foto: Anamarija Kovačić privatna arhiva