Faze razvoja brenda
Brend se uvijek prilagođava trendovima. Brendirati se može sve, a veliku promjenu u samom procesu brendiranja donijelo je digitalno društvo. Koje su faze razvoja brenda, poučila nas je Hrvojka Skoković Harašić na dvodnevnoj edukaciji ‘Bendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište’.
Brendovi su u našim rukama,
kazala je Hrvojka i objasnila prisutnima proces razvoja brenda.
Razvoj brenda prolazi četiri faze:
1. Analiza tržišta
- identificirajte ciljnu publiku,
- identificirajte i izdvojite tržišne trendove,
- snimite konkurenciju i inovativne sektore,
- mapirajte konkurentno okružje.
2. Stvaranje karakteristika – brand atributa
- napravite brainstorming: popišite karakteristike,
- odaberite jedinstvene karakteristike,
- mapirajte karakteristike vs. konkurencija.
- identificirajte niti vodilje,
- kreirajte ‘Mood board’,
- pozicionirajte koncept i razvojne ciljeve tvrtke,
- prilagodite koncept.
4. Stvaranje brenda
- ‘brand voice’: odredite ton kojim se obraćate i povezujete s klijentima/kupcima,
- stvorite ime brenda,
- odredite generalni vizualni stil,
- kreirajte slogan,
- definirajte konačan vizualni stil.
Polaznici su kroz pregršt primjera dobili uvid u stvaranje i razvoj brenda. Dorotea Mihovec, polaznica edukacije, vrlo je zadovoljna naučenim:
Iznimno interesantna i aktivna radionica. Puna primjera, stvarnih priča i odličnih primjenjivih savjeta. Predavačica Hrvojka nam je na vrlo entuzijastičan način približila strast prema stvaranju brendova i brendiranju. Preporučila bih svima!