Facebook algoritam – što je i što sve mjeri?
Društvene mreže danas su postale neizostavan dio poslovanja, kako zbog oglašavanja, tako i zbog povezivanja s kupcima. No, da bi ih mali poduzetnici znali aktivno koristiti, održana je još jedna edukacija naziva Korištenje društvenih mreža u poslovanju pod vodstvom Ilije Brajkovića.
Znate li da čak 90% internet korisnika koristi društvene mreže? A jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu je upravo Facebook. To je najveća društvena mreža na svijetu s više od 2.200.000.000 korisnika u svijetu te s više od 1.900.000 korisnika u Hrvatskoj.
Upravo zbog velikog broja korisnika Facebook kao društvena mreža nudi i odličan sustav oglašavanja pomoću kojeg možemo targetirati točno one ciljane skupine koje želimo.
Kada do njih dopremo, tu je i mogućnost povezivanja s tim skupinama kroz sadržaj koji objavljujemo, a koliko će njih taj sadržaj vidjeti, ovisi o našem marketinškom budžetu, ali i o Facebook algoritmu.
Što sve mjeri Facebook algoritam?
Facebook-ov algoritam određuje koliko će ljudi organski vidjeti sadržaj koji objavljujemo. Pritom uzima u obzir sljedeća 3 faktora:
- Affinity – broj koji opisuje koliko ste povezani s nekom stranicom ili osobom,
- Weight – koliko je neki sadržaj popularan na toj društvenoj mreži,
- Time decay – koliko je star određen sadržaj.
Osim Facebooka, tu su i druge društvene mreže poput Instagrama, Twittera, Snapchata i tako dalje. Ilija naglašava da je pri procesu kreiranja komunikacijske strategije na društvenim mrežama bitno znati kome se obraćamo, kakve navike ti korisnici imaju te prilagoditi svoju komunikaciju na društvenim mrežama njima.
I na kraju, proces prisustva na društvenim mrežama je dugoročan proces kojem nije jedini cilj prodaja, već i povezivanje sa svojim potencijalnim klijentima i kupcima kroz sadržaj koji im nudimo na obostrano zadovoljstvo.
Facebook oglašavanje je sadašnjost marketinga. Ilija kroz vrlo zanimljive i korisne primjere iz prakse objašnjava prednosti i nedostatke društvenih mreža. Ova radionica je stvarno ‘must have’ današnjice!”,
izjavila je Anita Kanđera, polaznica ove edukacije.