Edukacija
Uvod u Odnose s javnošću
Skoro pa da je besmisleno danas organizirati bilo kakve programe, koncerte, humanitarne akcije, interna događanja bez da se potraži i omogući medijska promocija događaja. Može se reći kako je pojavnost u medijima postala samoj sebi svrha pa se tako vrijednost i kvaliteta organizacije mjeri prema prisutnosti i količini objava u medijima.
Ako dobro isplanirate PR aktivnosti i pravilno ih posložite u vremenskom presjeku uz kvalitetnu pripremu sadržaja, Vaša priopćenja i priče vrlo lako mogu dospjeti u ciljane medije.
Kroz PR radionicu polaznici će steći korisna znanja i naučiti:
- Kako odrediti ciljeve PR kampanje?
- Kako sastaviti kvalitetno priopćenje za medije?
- Kako napraviti adremu za priopćenja?
- Kako pratiti rezultate PR kampanje i učiniti je uspješnom?
Predavačica: Karla Andrić
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.