Edukacija
Upravljanje intelektualnim vlasništvom
Jedna od najvažnijih vještina u poslovanju je prepoznati, na odgovarajući način zaštiti i koristiti vlastito intelektualno vlasništvo, ali i naučiti kako na dozvoljeni način koristiti tuđe intelektualno vlasništvo u razvoju inovativnih proizvoda i usluga.
Ukoliko imate ideju ili inovaciju za koju vjerujete da će ostvariti dobar budući uspjeh potrebna je prethodna zaštita vlasništva.
Na praktičnoj radionici „Upotreba intelektualnog vlasništva u poslovanju“, naučit ćete:
- Što je intelektualno vlasništvo i koje su osnovne karakteristike pojedinih oblika IV-a?
- Koji oblici intelektualnog vlasništva su pogodni za vlastito poslovanje?
- Kako pokrenuti postupak zaštite patenta, žiga i industrijskog dizajna?
- Kako zaštititi autorska i srodna prava te neformalne oblike intelektualnog vlasništvo?
- Kako koristiti intelektualno vlasništvo u poslovanju?
- Saznati kako su drugi poduzetnici upotrijebili intelektualno vlasništvo za razvoj svog poslovanja
Predavačice: dr. sc. Davorka Moslavac Forjan, dipl. ing. i mr. sc. Tanja Milović, dipl. ing.; djelatnice Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.