Edukacija
Stres okidač (ne)uspjeha
Veliki broj istraživanja pokazali su kako danas dvostruko više ljudi svoj posao smatra ‘izrazito stresnim’. Zbog prevelikoga stresa veliki broj ljudi razmišlja o napuštanju posla, ali isto tako i velik broj ljudi daje otkaz. Upravo iz tog razloga organizirana je ova radionica koja će biti koncipirana kroz grupnu dinamiku u kojoj će sudionici različitih razina iskustva, znanja ili pozicija dobiti adekvatne prilike za dijeljenja znanja s drugim kolegama. Na taj način dodatno se motiviraju svi sudionici treninga. Za radionicu u obzir se uzimaju ciljevi i očekivanja postavljeni ciljevi svih sudionika radionica. Naglasak radionice stavljen je na praksu i primjenu teorije u praksi poduzetnika.
Teme radionice su:
- Pojava svakidašnjeg stresa u vremenu, prostoru i percepciji
- Uzroci stresa u poslovnom privatnom kontekstu
- Stres u odnosu na Burn out pojavu – sličnosti i razlike
- Konflikti pod stresom;
- Racionalno Emocionalni nutarnji/osobni mehanizam
- Stres kao poticaj i pokretač
- Promatračka uloga pod stresom – učinkovitost u stresu
- Delegiranje zadataka
- Tajna umijeća žongliranja i praktična primjena na stres
- Bitno je jedino bitno – Paretov princip
- Asertivno čuvanje i održavanje granica.
Trener: Dragan Knežević
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.