Edukacija
Rješenjem do prodaje
U današnje vrijeme smo svjedoci čovjekova napretka u gotovo svim sferama života. Isto se događa i s prodajom. Spoznaja kako o prodaji ne odlučuje prodavač koji želi prodati nego kupac koji želi kupiti iz temelja je promijenio pristup i razmišljanje o prodajnom procesu. Ovaj seminar nudi jedinstven pristup i razmišljanje o prodajnom procesu. Pristup prodaji kroz ciklus kupovine osigurava vam da je kupac u centru vaših prodajnih nastojanja.
Teme ovog seminara obuhvaćaju:
- razumijevanje potrebe kupaca i motivacije za kupnjom;
- prepoznavanje, razumijevanje te prodaja pravih vrijednosti proizvoda i usluga kupcima temeljene na detektiranoj potrebi;
- percepcija kupaca prema našim prodajnim mjestima – kako nas kupci vide?;
- razumijevanje ciklusa kupovine naših kupaca;
- razlike između obilježja, prednost i korist proizvoda za kupce;
- predstavljanje neodoljive ponude kupcima temeljene na potrebi kupca;
- nošenje s prigovorima.
Ciljevi seminara su: polaznicima omogućiti lakše planiranje poziva za zakazivanje prodajnih sastanaka s jasnim ciljevima i strategijom; izraditi odnos s kupcem i predstaviti mu istinsku vrijednost proizvoda i usluga; razumijeti važnost različite percepcije kupaca, te prepoznavanje svake faze procesa kupovanja.
Predavač: Mario Buljan.