Edukacija

Rješenjem do prodaje

U današnje vrijeme smo svjedoci čovjekova napretka u gotovo svim sferama života. Isto se događa i s prodajom. Spoznaja kako o prodaji ne odlučuje prodavač koji želi prodati nego kupac koji želi kupiti iz temelja je promijenio pristup i razmišljanje o prodajnom procesu. Ovaj seminar nudi jedinstven pristup i razmišljanje o prodajnom procesu. Pristup prodaji kroz ciklus kupovine osigurava vam da je kupac u centru vaših prodajnih nastojanja.

Teme ovog seminara obuhvaćaju:

  • razumijevanje potrebe kupaca i motivacije za kupnjom;
  • prepoznavanje, razumijevanje te prodaja pravih vrijednosti proizvoda i usluga kupcima temeljene na detektiranoj potrebi;
  • percepcija kupaca prema našim prodajnim mjestima – kako nas kupci vide?;
  • razumijevanje ciklusa kupovine naših kupaca;
  • razlike između obilježja, prednost i korist proizvoda za kupce;
  • predstavljanje neodoljive ponude kupcima temeljene na potrebi kupca;
  • nošenje s prigovorima.

Ciljevi seminara su: polaznicima omogućiti lakše planiranje poziva za zakazivanje prodajnih sastanaka s jasnim ciljevima i strategijom; izraditi odnos  s kupcem i predstaviti mu istinsku vrijednost proizvoda i usluga; razumijeti važnost različite percepcije kupaca, te prepoznavanje svake faze procesa kupovanja.

Predavač: Mario Buljan.

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.