Edukacija
Pregovaranje s “teškim” pregovaračima
U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica takve komunikacije.
Koliko klijenata ste izgubili zbog neriješenih sukoba!? Koliko je to izgubljenih prilika i milijuna kuna? A neprospavanih noći? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.
Cilj radionice je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata i sa “teškim” pregovaračima kroz detektiranje:
Tko su i što je cilj “teških” pregovarača?
Taktike “teških” pregovarača
Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili…?
Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ klijentima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management. Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa – jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.
Predavačica: Davorka Biondić Vince