Edukacija
Pametna usluga
Kroz ovaj seminar ukazat ćemo vam na važnost kvalitete usluge za uspješno poslovanje te pojasniti kako povećati zaradu bez povećanja “prodaje”.
Objasnit ćemo vam kako, zašto i na koji način povećati potrošnju vlastitih već postojećih kupaca ili klijenata.
Naglasak će biti na utvrđivanju što je usluga i kako ju doživljavamo mi, a kako naši kupci. Ujedno ćemo napraviti usporedbu odnosa usluga – prodaja – komunikacija te osvijestiti predrasude vezane uz te pojmove.
Tijekom seminara spoznat ćete razlike između dobre i loše usluge te zašto i kada izostaje vrhunska usluga.
Predavačica: Borka Živković
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.