Edukacija

Pametna usluga

pametna usluga plavi ured

Kroz ovaj seminar ukazat ćemo vam na važnost kvalitete usluge za uspješno poslovanje te pojasniti kako povećati zaradu bez povećanja “prodaje”.

Objasnit ćemo vam kako, zašto i na koji način povećati potrošnju vlastitih već postojećih kupaca ili klijenata.

Naglasak će biti na utvrđivanju što je usluga i kako ju doživljavamo mi, a kako naši kupci.  Ujedno ćemo napraviti usporedbu odnosa usluga – prodaja – komunikacija te osvijestiti predrasude vezane uz te pojmove.

Tijekom seminara spoznat ćete razlike između dobre i loše usluge te zašto i kada izostaje vrhunska usluga.

Predavačica: Borka Živković

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.