Edukacija
Odnosi s javnošću za IT
Alati komunikacije i odnosa s javnošću za svaku nišu poslovanja isti su, no za specifična polja djelovanja kao što je IT sektor potrebno je dobro isplanirati PR aktivnosti i pravilno ih posložiti u vremenskom presjeku uz kvalitetnu pripremu sadržaja kako bi on bio atraktivan ciljanoj stručnoj publici, ali isto tako i razumljiv široj tehnološki needuciranoj publici.
PR se pokazao kao dobar izbor komunikacijskog alata u IT sektoru, budući da tehnološka industrija sama po sebi ima prilično zahtjevne proizvode i usluge oko kojih je potrebno educirati javnost i pojasniti čemu oni služe te kakve prednosti donose.
Kroz PR radionicu namijenjenu IT sektoru polaznici će steći korisna znanja i naučiti:
- Kako odrediti ciljeve PR kampanje?
- Kako izabrati prave komunikacijske kanale?
- Kako pratiti rezultate PR kampanje i učiniti je uspješnom?
Predavačica: Lucija Kosor
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.