Edukacija
Marketinška strategija
Polaznike seminara ćemo upoznati s osnovama kreiranja marketinških strategija s naglaskom na strategije za poduzetnike početnike. Kroz seminar će se poduzetnicima približiti osnovni marketinški pojmovi kako bi mogli definirati svoje poslovne i marketinške ciljeve, analizirati situaciju u kojoj im se trenutno poduzeće nalazi, adekvatno definirati ciljanu skupinu te u konačnici osmisliti primjerenu strategiju za doseg ciljane skupine.
Preporučivo je da polaznici seminara već imaju poslovnu ideju koju će kroz ovaj seminar dodatno preispitati i usavršiti.
Seminar je koncipiran u 2 osnovna modula.
Prvi modul – polaznike će se upoznati s osnovnim idejama u marketingu koji će im kasnije pomoći u kreiranju vlastite marketinške strategije. Osnovna područja koja pokriva prvi modul su:
- uvod u marketing
- generičke marketinške strategije
- marketinški i promotivni miks
- suvremeni trendovi u marketingu
- primjeri iz prakse.
Drugi modul – predviđen je kao interaktivna radionica na kojoj će polaznici razmjenjivati svoje ideje te zajedno s edukatorom osmisliti vlastitu marketinšku strategiju. Ovaj modul uključuje:
- definiranje ciljeva marketinške strategije
- prikaz besplatnih alata za kreiranje sadržaja
- diskusija s polaznicima.
Predavač: David Rey Hudeček