Edukacija
Kupac modernog vremena
Više nego ikada ranije „na snazi je“ ona narodna mudrost:
Što vrijedi danas, ne vrijedi već sutra!”,
čime se zorno oslikava koliko se brzo mijenja svijet oko nas, naši međusobni odnosi, naš profesionalni, ali i privatni život, pa i naše poduzetništvo kao dio jednog i drugog. Prema riječima stručnjaka za ICT tehnologije, svaki tridesetak minuta „rodi“ se novo komunikacijsko pomagalo u digitalnoj sferi, novi program koji nam olakšava poslovanje, nova aplikacija koja će uskoro biti globalno prihvaćena. Čizmama od sedam milja grabi čovječanstvo prema naprijed kada je digitalni svijet u pitanju, no zaostaje, sasvim očekivano u zbilji.
U toj zbilji – marko ili mirkoekonomski gledano, kvalitetna prilagodba na trendove budućnost, tržišta, stalnu ponudu i potražnju, uspješan poduzetnik mora imati kvalitetan kompas u vidu projekcija afiniteta kupaca, klijenata, korisnika kako bi na vrijeme prema tomu usmjerio svoje aktivnosti.
Edukacija donosi pregled trendova koji nas očekuju u narednih deset godina s naglaskom na poduzetništvo, tehnologije, radne odnose, tržišne trendove te navike kupaca u kreiranju prodajne strategije.
Predavačica: Sanela Dropulić