Edukacija
Koji prodajni kanal izabrati?
Svaki poduzetnik prije ili kasnije mora izabrati najbolji način distribucije svojih proizvoda ili usluga na tržište. Pitanje svih pitanja je kako doći do što većeg broja potencijalnih kupaca uz što manje troškove, kako bi ostvarili maksimalni profit. Mnogi uče na greškama. Vi ćete se najprije educirati, pa donijeti informiranu odluku o strategiji optimalnog miksa svojih kanala prodaje.
Svrha: upoznati se s vrstama i karakteristikama pojedinih kanala prodaje, kako bi mogli donijeti stratešku odluku o profitabilnoj distribuciji i plasmanu proizvoda ili usluga svojim kupcima.
Cilj: nakon ovog seminara naučit ćete razlikovati prednosti i nedostatke pojedinih kanala prodaje, kako se oni uklapaju u marketinški splet (proizvod – cijena – prodaja – promocija) i kako ih pravilno optimizirati da biste osigurali održivi rast prihoda vašeg poduzeća.
Teme:
- uvod u prodaju
- funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom
- segmentacija tržišta
- prodaja fizičkim osobama i poslovnim korisnicima
- vrste kanala prodaje
- prednosti i nedostaci pojedinih kanala prodaje
- profitabilnost kanala prodaje
- kako odrediti optimalni miks prodajnih kanala
- što sve morate uzeti u obzir pri donošenju odluke
- strateška partnerstva u prodaji
- prodajni modeli
- pogled u budućnosti
Predavač : Ivana Zvrko