Edukacija
Kako prodati uslugu?
Kako prodati uslugu?
- Kako privući pažnju ljudi i zainteresirati ih za uslugu?
- Kako biti uspješniji u prezentaciji usluga?
- Koje su najčešće pretpostavke u prodaji?
- Koji su različiti tipovi kupaca i što kupci žele?
- Kako prepoznati različite tipove kupaca?
- Kako se iz dana u dan motivirati za uspješniju prodaju?
- Koje su najvažnije karakteristike uspješnih prodavača?
- Kako kreirati konkurentsku prednost koju kupci cijene?
- Na čemu se sve može temeljiti konkurentska prednost?
- Koji su stilovi komunikacije i koji ste vi stil?
- Kako se uskladiti s različitim komunikacijskim stilovima u prodajnom razgovoru?
- Kako aktivirati psihološke okidače u prodajnoj komunikaciji?
Seminar je namijenjen svim kategorijama mikro, malih i srednjih poduzetnika, potencijalnim poduzetnicima, samozaposlenima, nezaposlenima i tako dalje.
Način izvođenja seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog vježbanja , diskusija i iskustvenog učenja.
Predavačica: Elvira Mlivić Budeš
Pročitajte kako nam je bilo na prethodnom seminaru “Kako prodati uslugu”!
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.