Edukacija
Kako napraviti profitabilan asortiman?
Edukacija će omogućiti polaznicima da sagledaju širu sliku procesa upravljanja kategorijama te kako možemo učinkovito utjecati na taj proces u svrhu poboljšanja vlastite profitabilnosti. Svrha edukacije je osposobiti sudionike da kroz bolje razumijevanje tog procesa utječu na krajnji rezultat svojih proizvoda.
Sadržaj edukacije:
- Definicija procesa upravljanje kategorijama i koristi tog procesa
- Kako istražiti tržište i definirati gdje se nalazimo u tom procesu (naša organizacija, naše kategorije, naša konkurencija i naši kupci)
- Koji su najvažniji elementi za uspješan proces razvoja kategorije asortimana?
- Četiri osnovna koraka u procesu i gdje smo mi u svakome od njih
- Razvijanje plana kategorije i taktike kategorije (4 P) kao najvažnijeg područja utjecaja
- Kako se nositi sa zahtjevima za nižom cijenom?
Nakon radionice polaznici će biti u mogućnosti:
- u potpunosti razumjeti proces upravljanja kategorijama asortimana
- bolje razumjeti koje su uloge proizvođača i retailera u tom procesu
- što je potrebno za uspješan asortiman
- koja su područja najvećeg utjecaja na asortiman
- kako pozitivno utjecati na vlastiti asortiman
- kako prepoznati vlastite prednosti i potencijal te ih uspješno upotrijebiti za bolji rezultat vlastite kategorije asortimana.
Predavač: Sanja Kucan
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.