Edukacija
Izrada marketinškog plana
Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, kako i gdje činiti da bi vaša tvrtka što adekvatnije pristupila ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu.
Iz tog razloga marketinški plan je jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika, uz potrošača kao polaznu točku.
Marketinški plan nije bitan samo za velike i srednje tvrtke, već je značajan i u malim tvrtkama, neprofitnim organizacijama i vladinim agencijama. Da bi se osigurala pravilna implementacija marketinškoga plana, svaki dio plana mora biti detaljno opisan, a to ćete naučiti na radionici “Izrada marketing plana i elementi marketinške strategije” u Poduzetničkom centru Grada Zagreba.
Marketinški plan može biti dio poslovnog plana tvrtke.
Predavačica: Ana Jergović
Pročitajte izvještaj s prethodnog predavanja i saznajte što sve treba sadržavati kvalitetan marketinški plan!