Edukacija
Izrada marketinškog plana
Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, gdje i kako učiniti da vaša tvrtka što adekvatnije pristupi ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu.
Iz tog razloga marketinški plan je jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika, uz potrošača kao polaznu točku.
Cilj seminara je naučiti:
- Što je marketinški plan i koja je njegova važnost;
- Koji su ključni dijelovi marketinškog plana;
- Kako pripremiti uspješan marketinški plan;
- Tko su ciljane skupine tj. kupci.
Predavačica: Ivana Conjar
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.