Edukacija

Izrada marketinškog plana

Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, gdje i kako učiniti da vaša tvrtka što adekvatnije pristupi ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu.

Iz tog razloga marketinški plan je jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika, uz potrošača kao polaznu točku.

Cilj seminara je naučiti:

  1. Što je marketinški plan i koja je njegova važnost;
  2. Koji su ključni dijelovi marketinškog plana;
  3. Kako pripremiti uspješan marketinški plan;
  4. Tko su ciljane skupine tj. kupci.

Predavačica: Ivana Conjar

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.