Edukacija
Istraživanjem i analizom do potrošača
Za uspješno poslovanje, a posebno u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo ideju. Želimo li se kvalitetno pripremiti i pokrenuti uspješno poslovanje, neophodno je upoznati realne tržišne okolnosti, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih i dostupnih podataka o tržištu.
Budući živimo u vremenu brzih i brojnih promjena koje će se očito nastaviti i u budućnosti, vrlo je važno imati jasnu i preciznu sliku o tržišnim okolnostima te adekvatnim marketinškim aktivnostima.
Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Tek onaj koji zna što raditi, kako i kada nešto realizirati, postiže bolju i željenu učinkovitost.
U današnjim tržišnim uvjetima sposobnost promjene i prilagodbe novim tržišnim pravilima glavna je konkurentska prednost i garancija uspjeha. Od presudne je važnosti sposobnost učenja, kako bi što brže ovladali znanjima koja utječu na kupce, konkurente, distributere i dobavljače.
Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u kojem poslujemo, može ove godine biti gubitnička”
– rekao je prije nekoliko godina Philip Kotler.
Istina je, ukoliko želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim navikama potrošača, aktivnostima konkurencije i stanja na medijskoj sceni, dakle pratiti i ovladati novim informacijama o tržištu i potrebnim znanjima.
Predavačica: Nada Finderle
Pročitajte izvještaj s prošlog seminara i saznajte što treba sadržavati dobar oglas!