Edukacija

Financijska i marketinška analiza poslovnog plana

Poslovni plan je vrijedan alat za donošenje odluka poduzetnika početnika ili širenje postojećih poduzeća. Poslovni plan ima posebnu važnost u provjeri poslovne ideje kod stvaranje novog poslovnog pothvata, njegove održivosti te očekivanih rizika.

Formiranje ukupnog prihoda, investiranje u osnovna sredstva, poslovni rashodi, investicije u obrtna sredstva, izvori investiranja i obveze …. sve ovo ulazi u financijsku analizu poslovnog plana.

Polaznici seminara upoznat će se s izradom marketinškog plana i kroz konkretne primjere i vježbe.

Trenerica: Mija Šipek i Ana Jergović

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.