Edukacija
Digitalni marketing u turizmu
Oglašavanje turističkih usluga danas predstavlja veliki izazov kada je riječ o digitalnom marketingu. Razlog tome je prije svega velika i jaka konkurencija koja pruža svoje usluge korisnicima diljem svijeta. S druge strane korisnici su sve zahtjevniji u izboru informacija i ponude. Imati web stranicu na kojoj nudimo smještaj više nije dovoljno ako želimo biti konkurentni na tržištu.
Cilj ovog seminara je kroz konkretne primjere upoznati sudionike s mogućnostima i tehnikama digitalnog marketinga s naglaskom na turističku djelatnost.
- Što znači kvalitetna web stranica?
- Kako odrediti i privući našu ciljanu publiku?
- Kao razmišljati van okvira?
- Kako napisati dobar Google AdWords oglas?
Samo su neka od pitanja na koja će sudionici dobiti odgovore tijekom ovog seminara.
Predavač: Krešimir Koružnjak.
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.