Edukacija
Content marketing
Klasični marketing je out, kupci su dnevno bombardirani s više od 5.000 marketinških poruka i više nije jednostavno privući njihovu pozornost.
Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, potom pretvaranje posjetitelja u potencijalnog kupca te pretvaranje tog potencijalnog kupca u kupca i na kraju pretvaranje kupca u lojalnog kupca.
Sadržaj predavanja:
- zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
- što je srž content marketing strategije?
- kako implementirati content marketing uz što manje novaca?
- koji su sve formati/kanali content marketinga?
- savjeti za pisanje bloga
- savjeti za pisanje e-book-a
- savjeti za izradu infografike
- case study – primjeri uspješno objavljenih studija slučaja
- webinari – što i kako
- računanje ROI-a.
Predavač: Ilija Brajković
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.