Edukacija
Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržište
Kolika je važnost brenda i brendiranja prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge? Velika. Dobar brend može postići veći tržišni udio, diferencirati vašu tvrtku od konkurencije, pomoći da postignete višu cijenu, stvoriti lojalnost kod kupaca na internacionalnoj razini, privući kvalitetne ljudske resurse, poslužiti kao temelj za daljnji razvoj kategorije proizvoda i usluga.
Cilj ovog seminara je definirati i upoznati polaznike s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Polaznici će ovim predavanjem steći i unaprijediti znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu.
Tijekom seminara polaznici će dobiti odgovor na pitanja poput:
- Koliko su skupe početničke greške?
- Što čini brend? Što je brendiranje?
- Kada moramo početi razmišljati o brendu?
- Kako se gradi brend?
- Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?
Predavači: Hrvojka Skoković.
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.